tiistai 24. maaliskuuta 2009

vauva uutisia....

Hih... minä täällä innoissani pompin ympäriinsä pää täynnä räkää... kyllä! Olen edelleen kipeänä, vai pitäisikö se sanoa että uudelleen kipeänä?! Olin nimittäin välissä pari päivää aivan terveenä?!

Noh joka tapauksessa mielialaa se ei huononna tippaakaan nimittäin nyt olisi luvassa hiukka vauva uutisia... :D

Niinkuin kerroin jo aiemmin niin meidän pojat pääsivät hommiin... Anteron kaksi vauvaa ovat syntyneet ja niistä lisää kunhan kasvattaja julkistaa itse tiedon! ;)

Schulzin Jatsikatin vauvat ovat jo puoli vuotiaat ja tässä Elvis herrasta uusi kuva nyt aikuisena! Elviskin on löytänyt itselleen jo kodin Jyväskylän suunnalta ja ainakin yksi astutuskin on jo komealta herralta varattu :D Siskostaan minulla ei ole uutta kuvaa.... mutta kaunis tyttö on varmasti edelleen!

Schulzin tyttäret kasvavat ja kaunistuvat Tistan kissalassa!
http://www.sevensymphonies.com/Tistan/tistan/pennut.htm

Ihaan sinitiketti pentu Jatsikatilla kasvaa sekin kovasti ja on oikein komean näköinen pikkumies! Ikää silläkin jo reilu 13 viikkoa! :D

Sukin ja Stellan van tytär Norjassa on synnyttänyt ensimmäisen pentueensa.... Aivan yli suloisia laikkuvauvoja kuusi kappaletta! Kolme poikaa ja kolme tyttöä!! Mustavalkea tyttö (joka varasti minun sydämeni samoin tein kun ensimmäisen kuvan siitä näin), suklaavalkea tyttö, syssi tyttö, lilavalkea poika ja kaksi sinivalkoista poikaa! Kunnon värisuora! Emo on onnellinen ja on hoitanut hommansa hienosti! :D
http://www.himmeltinden.com/kittens.html

Sukille on myös yhdet vauvat syntymässä parasta aikaa..... en millään malttanut odottaa kauempaa vaan oli aivan pakko kirjoittaa jo nyt... Hihii!!!!! Jännityksellä odotetaan mitä sieltä tulee! Kerron teillekkin myöhemmin! ;)

3 kommenttia:

  1. Oi voi! Kyllähän tuollaisen vauvauutisvyöryn alle jo pakahtuu! Ihanaaihanaa! :)

    Onnea vain kaikille ylpeille isille ja äideille tasapuolisesti. Melkoinen komistus tuo Elvis, ah ja voih <3

    VastaaPoista
  2. Mä olen hädin tuskin päässyt yli ajatuksesta, että tosta lapsukaisesta on tullut (jo useampaankin otteeseen) isukki ja nyt se on jo Suki-Ukki! Ei voi käsittää! :D

    VastaaPoista
  3. Joo, mä kans eilen vasta älysin et Stella on mummi.... alkoi vähän huvittamaan ajatus! :D

    VastaaPoista